JavaScript is uitgeschakeld binnen uw browser. Schakel a.u.b. JavaScript in om volledig gebruik te kunnen maken van de website. Nadat u JavaScript heeft aangezet dient u de pagina te verversen. Click to remove this message.

Contactgegevens

Zandkuilweg 12
6051 HV Maasbracht

T:+31 475 462162

E:e-mail

Tandartspraktijktheunissen.nl - slide 1 Tandartspraktijktheunissen.nl - slide 2 Tandartspraktijktheunissen.nl - slide 3

Maandag t/m Donderdag

8:30 - 12:30 Uur

13:30 - 17:00 Uur

Vrijdag

8:30 - 12:00 Uur

Gebitsproblemen

Tandpijn

In geval van (ernstige) pijn kunt u het beste zo snel mogelijk contact opnemen. Hoe vroeger op de dag u belt, hoe groter de kans dat u dezelfde dag terecht kunt.

Sommige behandelingen kunnen napijn veroorzaken die tot enkele dagen kan aanhouden. Als de pijn meer dan een week aanhoudt of als de pijn alleen maar erger wordt, dient u contact op te nemen.

Buiten de openingstijden van de praktijk kunt u terecht bij de Tandartsenpost Eindhoven bij ernstige pijnklachten, nabloedingen of ongevallen. De tandartsenpost is bereikbaar via telefoonnummer 040-3111915. Houd uw burgerservicenummer bij de hand.

Afgebroken tand/vulling

Als er een stuk is afgebroken van een tand of kies is het verstandig om dit tijdig te laten herstellen, ook als er geen sprake is van pijn of last. Ongemerkt kan tandbederf tot meer schade leiden als er te lang niets aan gedaan wordt.

Drukpijn bij protheses

Als uw prothese ergens knelt of tot drukplekken leidt, kunt u altijd dezelfde dag bij ons terecht binnen de openingstijden van de praktijk. Het is raadzaam van tevoren telefonisch contact op te nemen zodat u niet onnodig lang in de wachtkamer plaats hoeft te nemen.